• Головна
  • Контакти
Субота, 15 Серпня, 2026
Нема результатів
View All Result
Daily News
  • Головна
  • Новини
  • Київ
  • Україна
  • Світ
  • Бізнес
  • Політика
  • Спорт
  • IT технології
  • Daily Life
  • Головна
  • Новини
  • Київ
  • Україна
  • Світ
  • Бізнес
  • Політика
  • Спорт
  • IT технології
  • Daily Life
Нема результатів
View All Result
Daily News
Нема результатів
View All Result
Головна Новини від партнерів

Ожина, яблука та зелений чай – вчені назвали найкращі продукти для здоров'я серця

9 Червня, 2026 / 18:06
в Новини від партнерів
0 0
A A
Ожина, яблука та зелений чай – вчені назвали найкращі продукти для здоров'я серця
Share on FacebookShare on Twitter

Ожина, яблука та зелений чай – вчені назвали найкращі продукти для здоров'я серця. Дослідження показало що для серця потрібно 500 мг флаванолів щодня. Найбільше їх міститься в ожині сливах яблуках та зеленому чаї.

Більшість дієтичних рекомендацій радять їсти по п’ять порцій фруктів та овочів на день, але нові дані показують: вибір конкретних продуктів не менш важливий для здоров’я серця. Про це повідомляє Euronews, пише УНН.

Деталі

Будь-яка здорова дієта має включати збалансовану кількість білків, клітковини, вуглеводів та інших поживних речовин, що містяться в продуктах харчування та напоях.

Кожен із цих компонентів приносить організму певну користь, і для підтримки здоров’я людині необхідно споживати їх у мінімально рекомендованих кількостях.

Одним із менш відомих компонентів є флаваноли – група природних рослинних сполук, які мають антиоксидантні властивості. Флаваноли підтримують здоров’я серця. Попередні дослідження показали, що щоденне споживання від 500 мг флаванолів значно знижує ризик смерті від серцево-судинних захворювань.

Однак нове дослідження, опубліковане в журналі Food & Function, проаналізувало дані понад 30 тисяч учасників із Великої Британії та США і дійшло висновку, що дотримання нинішніх дієтичних рекомендацій – наприклад, вживання будь-яких п’яти порцій фруктів або овочів на день – недостатньо для досягнення корисного рівня флаванолів в організмі.

Флаваноли можуть суттєво знизити ризик смерті від серцево-судинних захворювань, але тільки якщо ви вживаєте їх у достатній кількості

– заявив доктор Хав’єр Оттавіані, провідний автор дослідження.

Він додав, що більшість людей припускають, що велика кількість фруктів та овочів сама по собі покриває цю потребу, але наше дослідження показує, що куди важливішим є не загальний обсяг, а конкретний вибір продуктів.

Вчені з’ясували, що серед учасників, які дотримувалися поточних рекомендацій щодо споживання фруктів і овочів і загалом притримувалися здорового раціону, менш ніж 25% отримували не менше 500 мг флаванолів на день. Крім того, практично не виявилося різниці в споживанні флаванолів між тими, хто їв багато фруктів та овочів, і тими, хто їв їх мало.

Як додати до здорового раціону достатню кількість флаванолів?

Флаваноли містяться в зерняткових фруктах, ягодах і кісточкових, а також у таких овочах, як квасоля пінто, червона квасоля та боби фава. Вони присутні і в чаї, і в продуктах на основі какао.

“Жменя ожини, ціле яблуко або чашка зеленого чаю під час їжі можуть суттєво збільшити кількість цих корисних сполук, яку ви отримуєте та засвоюєте з їжі”, — зазначив Оттавіані.

Які продукти найбагатші на флаваноли?

У фруктах та овочах вміст флаванолів сильно відрізняється. Ось лідери за їхнім вмістом:

  • сливи (500 г) – 450 мг;
    • журавлина (250 г) – 300 мг;
      • ожина (200 г) – 250 мг;
        • зелений чай (250 мл, одна чашка) – 200 мг;
          • широкі боби / боби фава (80 г) – 140 мг;
            • черешня (400 г, близько 30 штук) – 130 мг;
              • яблуко зі шкіркою (одне середнє) – 110 мг;
                • полуниця (200 г) – 90 мг;
                  • лохина (150 г, одна упаковка) – 80 мг;
                    • квасоля пінто (40 г, дві столові ложки сухих зерен) – 70 мг.

                      Різні фрукти та овочі дають нам дуже різні поживні переваги, які виходять далеко за рамки вітамінів і мінералів. І в міру того, як наше розуміння цих сполук поглиблюється, з’являється реальна можливість зробити дієтичні рекомендації точнішими та ефективнішими

                      – зазначив професор Гюнтер Кюнле з Редінгського університету.

                      Джерело: УНН.

                      Попередня новина

                      Зеленський закликав ЄС відкрити переговорні кластери щодо вступу України

                      Наступна новина

                      У Генштабі підтвердили ураження складу боєприпасів на бєлгородщині та знищення резервуарів біля окупованого Маріуполя

                      Схожі Новини

                      росіяни атакували Кривий Ріг і Кропивницький є поранений та перебої зі світлом

                      росіяни атакували Кривий Ріг і Кропивницький є поранений та перебої зі світлом

                      15 Серпня, 2026 / 15:28

                      росіяни атакували Кривий Ріг і Кропивницький є поранений та перебої зі світлом. 15 серпня російські війська завдали ударів по Кривому...

                      Cartier та Rolex: на кордоні виявили багатомільйонну контрабанду елітних годинників

                      Cartier та Rolex: на кордоні виявили багатомільйонну контрабанду елітних годинників

                      15 Серпня, 2026 / 15:22

                      Cartier та Rolex: на кордоні виявили багатомільйонну контрабанду елітних годинників. У пункті пропуску "Краківець - Корчова" 20-річна львів'янка обрала "зелений...

                      Внаслідок удару дроном по Запорізькому району загинула одна людина – ДСНС

                      Внаслідок удару дроном по Запорізькому району загинула одна людина – ДСНС

                      15 Серпня, 2026 / 15:22

                      Внаслідок удару дроном по Запорізькому району загинула одна людина - ДСНС. Внаслідок атаки дрона на сільгосптехніку в Запорізькому районі загинув...

                      Наступна новина
                      У Генштабі підтвердили ураження складу боєприпасів на бєлгородщині та знищення резервуарів біля окупованого Маріуполя

                      У Генштабі підтвердили ураження складу боєприпасів на бєлгородщині та знищення резервуарів біля окупованого Маріуполя

                      ГОЛОВНЕ СЬОГОДНІ

                      • Куди піти в Києві на вихідних 15-16 серпня

                        Куди піти в Києві на вихідних 15-16 серпня

                        0 поширити
                        Share 0 Tweet 0
                      • СБУ звернулась до українців напередодні Великодня

                        0 поширити
                        Share 0 Tweet 0
                      • росія атакувала Павлоград, виникла пожежа

                        0 поширити
                        Share 0 Tweet 0

                      ОСТАННІ НОВИНИ

                      Новини від партнерів

                      росіяни атакували Кривий Ріг і Кропивницький є поранений та перебої зі світлом

                      7 хвилин тому
                      Новини від партнерів

                      Cartier та Rolex: на кордоні виявили багатомільйонну контрабанду елітних годинників

                      12 хвилин тому
                      Новини від партнерів

                      Внаслідок удару дроном по Запорізькому району загинула одна людина – ДСНС

                      12 хвилин тому
                      Новини від партнерів

                      “Атлетико” та “ПСЖ” підписали двох чемпіонів світу

                      14 хвилин тому
                      Новини від партнерів

                      ЗСУ уразили ЗРК, склади БпЛА та пункти управління росіян одразу в кількох районах

                      16 хвилин тому
                      Новини від партнерів

                      Укусила бджола: як відрізнити звичайний набряк від алергічної реакції та коли потрібна допомога

                      27 хвилин тому
                      Новини від партнерів

                      рф планує скасувати прикордонні зони на межі з окупованими територіями України – у МЗС відреагували

                      30 хвилин тому
                      Новини від партнерів

                      У Києві військового у СЗЧ затримали за підозрою у вбивстві – поліція

                      52 хвилини тому
                      Показати ще

                      Ми на Facebook

                      • Головна
                      • Публікації
                      • Контакти
                      RSS

                      © 2015 - 2026 Daily.com.ua - щоденні новини України | Підтримка сайту Webdesigner.com.ua

                      Welcome Back!

                      Login to your account below

                      Forgotten Password?

                      Retrieve your password

                      Please enter your username or email address to reset your password.

                      Log In
                      Нема результатів
                      View All Result
                      • Головна
                      • Новини
                      • Київ
                      • Україна
                      • Світ
                      • Бізнес
                      • Політика
                      • Спорт
                      • IT технології
                      • Daily Life

                      © 2015 - 2026 Daily.com.ua - щоденні новини України | Підтримка сайту Webdesigner.com.ua