Підприємці досить часто переймаються питанням про те, який
Не завжди очевидно - вибирати всесвітньо відомий .com, зупинитися на географічному .ua, кириличному .укр або ж вибрати з якихось нових модних доменів - наприклад, .life? Всі ці питання мучать багатьох, хто планує запуск свого сайту, і навіть більше того - якщо від імені домена залежить назва бренду - питання це непросте. У той же час, можна позбутися зайвих думок, згадавши кілька деталей про кожного з перерахованих типів доменів. Наприклад, в найстарішої з зон .com знайти гарне і звучне вільне ім'я досить проблематично, якщо тільки мова йде не про абревіатуру або придуману вами унікальну назву. Далі .ua - для реєстрації в цій зоні спочатку вам знадобиться зареєструвати торгову марку, після чого ви зможете приступити до реєстрації домену, і головне тут - це те, щоб його ніхто не встиг зайняти до вас. Якщо ж вам потрібен географічно визначаючий домен - без торгової марки ви можете зареєструвати кириличний варіант національної зони - .укр. Ну а якщо говорити про нові домени, в тому числі .life, .yoga, .guru - вам варто пам'ятати, що ціна за продовження такого імені в кожному новому році може відрізнятися від попередньої мало не в двоє – за останні декілька років ціни на їх реєстрацію та продовження збільшилися майже в три рази. Тому тим, хто прив'язав ім'я сайту з таким доменом до назви свого бренду і вже добре вклався в рекламу ресурсу, не позаздриш. З іншого боку, якщо фінанси дозволяють - чому б і ні. З їх допомогою ви точно зможете розраховувати на наявність хорошого імені і популярність серед цільової аудиторії.
Після того, як домен буде обраний, виникає питання про