Мета теги та розробка сайтів Луцьк

18.01.16 - 11:20

На противагу численним твердженням про важливість правильного використання тегів META, вам доведеться зараз дізнатися про те, що це не так вже й важливо при розробці сайтів Луцьк.

Ключові слова, так само як і заповнення метатагів, були придумані для опису вмісту веб-сторінки для пошукових систем, з метою полегшити тим роботу, а також описати вміст сторінок, що містять в основному графіку.

Все було прекрасно придумано і працювало, поки в процес не втрутилися спамери. Їх зусиллями пошукові системи були змушені практично виключити з розгляду при індексуванні сторінок ключові слова і описи, щоб зберегти релевантність списку результатів пошуку. Часто програмісти, в яких розробка сайтів Луцьк стоїть на першому місці прописують багато тегів та ключових слів інколи непотрібних для html-сторінки. Це призводить до того, що теги не виграють у змаганні з якістю верстки сторінки.

Але занадто розслаблятися не слід. Метатагі все ще залишаються потужним інструментом для позиціонування сторінок.

Ключові слова

Цей тег найбільше піддається спаму. У нього пхають одні й ті ж слова безліч разів поспіль, його заповнюють словами, що не відносяться до сайту, але популярними в Інтернеті.

Ось кілька правил, які допоможуть при роботі з ним:

Будь-яке ключове слово, згадане на сайті, повинно бути включено в цей тег.

Аналогічно, якщо ви вписуєте слово в цей тег, воно повинно згадуватися на сайті.

Постарайтеся якомога точніше визначити ключові слова. Не варто користуватися занадто загальними словами, тоді ваша сторінка просто загубиться в загальній масі.

Уникайте повторення одного і того ж слова. Навіть з урахуванням повторення слова в різних формах воно може бути безпечно згадано не більше 3 разів. Перевищення цього ліміту можуть вважати спамом. Якщо ж повторити слово 5 разів, проблеми забезпечені.

Деякі пошукачі вважають слова з великих і великих літер різними словами (тобто Музика і музика). Врахуйте, що, згідно статистики, більшість запитів в пошукових машинах робиться прописними буквами. У всякому разі, наявність в тегу двох версій слова бажано.

Не забувайте про можливі помилки в написанні слів. Існує безліч популярних помилок у написанні слів, якщо ваше ключове слово входить у це число, включіть такі помилки в ключові слова.

Не використовуйте крапки і коми. По-перше, їх відсутність може змусити робота сприйняти кілька слів підряд як можливу фразу. По-друге, оскільки роботи читають обмежену кількість символів в кожному тегу (звичайно не більше 200), кожна крапка або кома краде у вас доступний простір.

Додайте тег якомога вище, і, вже звичайно, вище скриптів. Роботи зазвичай не читають ява-скрипти, тому таке розміщення запобіжить пропуск тегів.

Якщо ваш сайт відноситься до якого-небудь регіону, згадайте про це в тегу. Приміром, якщо ви доставляєте піцу в Москві, навіщо вам відвідувач з Хабаровська?

Description

Цей тег заповнити набагато легше. Хоча свої складності є і тут.

По-перше, постарайтеся, щоб опис виглядало заклично. Безумовно, воно при цьому має вказувати на конккретний сайт. Численні описи типу "Роби гроші! Дізнайся як заробити в Мережі!" ніяк не асоціюються з конкретним сайтом, та й ефекту не дають, хоча багато їх використовують. Зовні це виглядає, швидше, спамом.

Опис повинен бути лаконічним. Більшість пошукачів читає більше 170 символів в цьому тегу, але в списку показують тільки 170 символів. Навіщо ж писати більше?

Нарешті, якщо вам потрібно більше місця, щоб описати зміст сторінки, спробуйте розбити її на кілька дрібніших страніц.Тем більше, що багато пошуковики більше люблять невеликі за розміром сторінки.