ГУР Автосервіс - ремонт, діагностика та продаж кермових рейок у Львові

19.04.18 - 22:27

Основний напрямок нашої роботи - ремонт і реставрація рульових рейок і насосів ГПК. Працездатне кермове управління в авто - гарантія Вашої безпеки. Тому ми докладаємо максимальних зусиль для якісного і своєчасного виконання задач. Увесь комплекс робіт проводиться поетапно.

Що таке кермова (рульова) рейка?

Кермова рейка - головна складова рульового механізму, котра передає зусилля, прикладене до кермового колеса, на тяги передніх коліс. Таким чином, кермова рейка відповідає за поворот передніх коліс у певну сторону та рух автомобіля у заданому напрямку.

Оскільки рульова рейка постійно знаходиться під навантаженням, її складові частики можуть виходити з ладу та зношуватись Найбільш вразливими є зубці шестерень.

Рульові рейки бувають із гідравлічними та електричними підсилювачами.

Рейки з гідропідсилювачами використовують гідравлічний пристрій для передачі потужності двигуна до рейки. Завдяки наявності такого підсилювача, ми можемо повертати колеса, не прикладаючи зусиль.

Розповсюдженими проблемами кермових рейок з ГПК є несправності насоса підсилювача, клапанів розподілювача, пошкодження паска привода насоса, зношування сальників гідроциліндра.

Рейки з електропідсилювачами мають важливу перевагу - працюють при вимкненому двигуні. Для цього застосовується автономний електродвигун, що управляє зубчатим валом рейки.

До чого призводить поломка кермової рейки?

Поломка кермової рейки, в першу чергу, тягне за собою неможливість управляти автомобілем. У водії існує поняття “плавання” машини.

Якщо вчасно не звернути увагу на сторонні звуки, котрі з’являються при повороті керма, заклинювання керма і т.д., запчастини кермового механізму будуть поступово руйнуватись, що призведе до повного виходу із ладу кермового механізму. Якщо це не спровокує аварійну ситуацію, то, однозначно, потягне за собою дорогий ремонт чи навіть покупку нової кермової рейки.

Також часто можна почути “страшні історії” про заклинювання керма під час руху, що являється безпосереднім наслідком ігнорування перших ознак несправностей.

Чим небезпечний люфт кермової рейки?

Люфт рульової рейки можна діагностувати і за межами сервісного центру. Якщо Ви спостерігаєте надмірний вільний хід керма, терміново звертайтесь до спеціаліста.

Люфт кермової рейки в процесі експлуатації машини з часом збільшується, що тягне за собою ріст амплітуд рейки. Це призводить до механічного руйнування складових рейки, пошкодження кульової (шарової) опопри і навіть клину пари рейка-черв’як. Крім того, пошкодження сальників провокує підтікання рідини, що наближає “смерть” рейки.

Спеціалісти ГУР Автосервіс використовують спеціальні динамометри-люфтоміри для виявлення люфту і визначення його величини.

При наявності люфту обов’язковим пунктом являється контроль стану кермової колонки. Це можна назвати попередженням про механічні пошкодження чи деформацію обшивки, облицювальних панелей, зношуванні частин блоку перемикача. Також може спостерігатись люфт кермової колонки, що свідчить про зношування деталей кронштейна чи проблемах шліцових з’єднань.