У Великій Британії заборонили рекламу Nike, Superdry та Lacoste: в чому причина<p>Управління з рекламних стандартів (ASA) заборонило рекламу Nike, Superdry та Lacoste в Британії. Бренди вводили в оману покупців, використовуючи термін "сталий" без належних доказів екологічності.</p>
У Великій Британії заборонили рекламу Nike, Superdry та Lacoste: в чому причина<p>Управління з рекламних стандартів (ASA) заборонило рекламу Nike, Superdry та Lacoste в Британії. Бренди вводили в оману покупців, використовуючи термін "сталий" без належних доказів екологічності.</p>
У Великій Британії заборонили рекламу Nike, Superdry та Lacoste. Управління з рекламних стандартів (ASA) повідомило, що бренди вводили покупців в оману, використовуючи термін "сталий" у платній рекламі Google, але не надали доказів, які підтверджують їхні заяви про екологічність. Про це інформує УНН з посиланням на видання The Guardian.
ДеталіВ Управлінні з рекламних стандартів зауважили, що заяви про екологічність повинні бути чіткими та підкріпленими високим рівнем обґрунтування.
Це твердження було абсолютним, і для його підтримки потрібен був високий рівень обґрунтування. Ми не бачили доказів на його підтвердження. Тому дійшли висновку, що реклама ймовірно вводила в оману
- заявили в ASA.
Регулятор також вказав, що в трьох рекламних матеріалах не було інформації про повний життєвий цикл продукції та її вплив на довкілля, що робило заяви про "сталість" нечіткими й неточними.
Крім того, в ASA вказали на відсутність доказів того, що продукти не шкодять довкіллю протягом усього свого життєвого циклу.
Бренди пояснили ситуацію по-різному:
ASA заборонило кожну з реклам і зобов’язало рітейлерів "забезпечити чітке пояснення основи майбутніх екологічних заяв та їхнього значення, а також високий рівень обґрунтованості для підтвердження абсолютних заяв".
ДовідковоУправління з рекламних стандартів (ASA) — незалежний британський регулятор, який стежить за дотриманням правил реклами. ASA контролює, щоб реклама була чесною, правдивою та не вводила споживачів в оману, зокрема щодо товарів, послуг та екологічних характеристик. Регулятор має право забороняти рекламу або вимагати внесення змін, якщо компанії порушують рекламний кодекс.
НагадаємоВнутрішні документи Meta свідчать, що 10% річного доходу компанії у 2024 році, або близько 16 мільярдів доларів, надійшло від реклами шахрайських та заборонених продуктів. Компанія блокує рекламодавців лише при 95% впевненості у шахрайстві, стягуючи вищі тарифи за меншої впевненості.
Источник: УНН
