У закладах освіти Броварської громади створені ресурсні кімнати для підтримки дітей з особливими освітніми потребами

07.11.24 - 17:41

У закладах освіти Броварської громади створені ресурсні кімнати для підтримки дітей з особливими освітніми потребами

У школах та садочках Броварської громади облаштували спеціальні кімнати для дітей з особливими освітніми потребами. Кімнати оснащені обладнанням для психоемоційного розвантаження та корекційно-розвиткових занять.

У закладах освіти Броварської громади створені ресурсні кімнати для підтримки дітей з особливими освітніми потребами

У школах та садочках Броварської громади облаштували спеціальні кімнати для дітей з особливими освітніми потребами. Кімнати оснащені обладнанням для психоемоційного розвантаження та корекційно-розвиткових занять.

У 12 комунальних школах та садочках Броварської територіальної  громади створені ресурсні кімнати для дітей з особливими освітніми потребами. Ці кімнати використовуються для психоемоційного розвантаження, корекційно-розвиткових занять, а також для індивідуальних та групових занять. Про це УНН повідомили у Броварській міській раді.

Ресурсні кімнати стали важливим елементом у створенні доступного освітнього середовища в Броварській громаді, надаючи необхідну підтримку та сприяючи повноцінному розвитку дітей з особливими освітніми потребами. У них працюють фахівці, серед яких логопеди, дефектологи, психологи та реабілітологи.

Всього, за даними міськради, в загальноосвітніх закладах громади працюють 7 логопедів, 13 психологів, 14 дефектологів і 1 реабілітолог, а в дошкільних закладах — 42 логопеди.

"Ресурсні кімнати оснащені елементами для заспокоювання, такими як, спеціальні пісочниці, звукозаписуальні пристрої для відтворення музики тощо. У них розташовані предмети для заспокоєння та сенсорного розвантаження, такі як тактильні панелі, м’які модулі, світлові елементи. Вони обладнані зручними м’якими пуфами, оснащені столами, стільцями та дидактичними матеріалами, які використовують педагоги для навчання й розвитку соціальних і когнітивних навичок. Розміщуються предмети для розвитку моторних навичок, наприклад, м’ячі для балансування, сходи або інші рухливі конструкції, що допомагають у розвитку координації та фізичних навичок дитини", - розповіли в міськраді.

Загалом у громаді функціонує 179 інклюзивних класів у 12 загальноосвітніх закладах, де навчаються 289 учнів з особливими освітніми потребами, а також 6 інклюзивних груп подовженого дня. З 23 комунальних закладів дошкільної освіти 19 мають 59 інклюзивних груп, які відвідує 141 дитина. Троє з них мають постійний супровід асистента дитини, а у кожному класі та групі є асистент учителя або вихователя.

Для забезпечення доступу до освіти 13 учням з опорно-руховими порушеннями надається спеціальний транспорт, що підвозить дітей до шкіл та назад.

Наприклад, дітей до Требухівського ліцею відвозить автобус, який  в тому числі облаштований для перевезення дітей з на кріслах колісних. Автобус переданий ГО "Жіноче об‘єднання" від австрійських партнерів.

Додамо

Броварська громада також активно адаптує освітнє середовище для дітей із сенсорними порушеннями, забезпечуючи доступ до спеціальних підручників, технологій та інклюзивних програм.

На території Броварської міської територіальної громади на обліку в Інклюзивно-ресурсному центрі (ІРЦ) перебуває 2 256 дітей з особливими освітніми потребами, з яких 1 426 – дошкільного віку, а 830 – шкільного. Для забезпечення доступності освіти для цих дітей у громаді створені численні інклюзивні ініціативи та пристосування.

Источник: УНН

Комментарииcomm.jpg

captcha code
Отправить