Для продажу палива на АЗС встановлюють спеціальні резервуари: https://petroline.ua/rezervuari-dlya-palnogo/. Також вони потрібні всім підприємствам, які мають власний автопарк, створюють запаси пального та нафтопродуктів. Це великі ємності зі сталі чи інших матеріалів, обладнані приладами, трубами, вентиляцією, щоб безпечно перекачувати, дозувати та зберігати горючі рідини.
Резервуари для бензину, дизелю, масел мають форму циліндра. Вони бувають двох типів:
Переважна більшість габаритної тари для бензину, мастил та інших нафтопродуктів – це сталеві вироби. Але з полімерів також можна зробити сховища. Для виготовлення обладнання використовують міцні різновиди полівінілхлориду, поліуретану.
Резервуари встановлюють двома методами:
Конструктивно тара для пального може мати стаціонарну та плаваючу кришку, бути з однією чи подвійною стінкою. Циліндричні конструкції з однією стінкою, такі як тут: https://petroline.ua/metaleva-bochka-200l/, використовують переважно на відкритих територіях. Якщо їх занурюють під землю, то для захисту будують бетонне укриття, щоб не було витоку рідини, пошкодження через значний тиск ґрунту. Обладнання з двома стінками коштує дорожче через високу металоємність, але більш надійне, оскільки гарантую захист від витоку вмісту. Простір між шарами металу заповнюють рідиною чи газом, її тиск постійно контролюють манометрами.
Оскільки ємності для пального мають великий розмір, то їх частіше доправляють до місця монтажу в розібраному вигляді, після доставки частини з'єднують зварюванням. Невелику тару збирають на підприємстві. Бічну поверхню приєднують до двох конічних чи напівсферичних елементів (днища), доповнюють ребрами для міцності та жорсткості. Щоб попередити аварії, техніка обладнана вентиляційними клапанами, запобіжниками. Для обслуговування встановлюють драбини. оглядові майданчики, люки. За переміщення рідини відповідають впускні та випускні патрубки. Контроль параметрів забезпечують датчики та прилади обліку.
При виготовленні резервуарів враховують такі вимоги:
Сховище для бензину, дизелю, нафти чи мастил – це комплекс рішень для зручного функціонування об’єкту, тому поряд з резервуарами облаштовують інфраструктуру з заїздами, встановлюють обладнання для перекачування.