Як VBET вибудовує ефективний маркетинг в обмежених умовах ринку беттінгу

13.05.24 - 14:35

first_imageКомпанія VBET працює на українському ринку азартних ігор із 2020 року. За цей час вона виросла зі стартапу в одного з лідерів галузі. Незважаючи на законодавчі обмеження інструментів маркетингу, завдяки комплексному підходу VBET вдалося завоювати сильні позиції як у digital, так і в offline.

 

 

 

Просування бренду через соціальні кампанії та співпраця з амбасадорами

Одним із ключових принципів маркетингу VBET є відповідальність перед суспільством і кожним клієнтом. Цю цінність відображає нещодавня соціальна кампанія за участю футболіста Олександра Зінченка - капітана збірної України з футболу та амбасадора бренду VBET.

У ролику демонструється, як принцип відповідальності в спорті та житті допомагає зберігати рівновагу в складних ситуаціях. Це розширене розуміння відповідальної гри, яке VBET несе своїм клієнтам.

"Зірку слід залучати для підвищення довіри до бренду та впізнаваності", - зазначає Артем Іваницький, CMO VBET Україна.

Дійсно, робота з амбасадорами бренду - дорогий маркетинговий інструмент. Але він вирішує важливі завдання просування на нових ринках і сегментах аудиторії.

Варто зазначити, що сфера беттінгу має певну специфіку, що накладає обмеження на маркетинг:

  • законодавчі рамки щодо реклами та просування послуг;
  • нечіткі правила розміщення реклами на ключових платформах;
  • неоднозначне сприйняття цього виду розваг у суспільстві.

Утім, ставлення до цього виду відпочинку з часом змінюється. І сьогодні завантажити Megapari для Android вирішують навіть ті, хто раніше загалом негативно ставився до азартних розваг.

VBET прагне вибудовувати максимально екологічну комунікацію з аудиторією в рамках поточних умов ринку.

 

Ефективні інструменти просування у сфері гемблінгу

Незважаючи на складнощі, перед маркетологами VBET стоїть завдання постійно перебувати в контакті з цільовими групами користувачів.

Одним із ключових каналів є спонсорство спортивних змагань і ліг. Наразі компанія виступає преміум-спонсором збірної України з футболу, а також титульним спонсором української футбольної ліги.

"Спонсорство для нас - це не тільки іміджева складова, а й потужний інструмент просування у сфері беттінгу", - пояснює Артем Іваницький.

Іншим важливим каналом є digital-реклама. Серед найбільш дієвих інструментів:

  • таргетований маркетинг і робота з різними сегментами клієнтів;
  • формування позитивного користувацького досвіду;
  • використання зворотного зв'язку від клієнтів під час розробки продуктів.

Це дає змогу VBET вибудовувати персоналізовану комунікацію, не нав'язуючи послуги аудиторії.

 

Відповідальна гра та корпоративна благодійність

Відповідальність перед суспільством - невід'ємна частина діяльності VBET. Компанія реалізує власну благодійну ініціативу We Care Fund і співпрацює з різними фондами.

Великий резонанс мав спільний проєкт зі збору коштів на відновлення зруйнованих будинків у прифронтових районах. У ньому взяли участь Українська футбольна федерація, оператор TicketBox та інші партнери VBET.

"Соціальна діяльність - частина нашої корпоративної культури", - підкреслює Артем Іваницький.

Найближчим часом фокус благодійної роботи буде зміщено на допомогу постраждалим від війни та відновлення інфраструктури.

Незважаючи на обмеження у сфері маркетингу, VBET активно працює над просуванням бренду, використовуючи ті інструменти, які доступні. Компанія робить це максимально відповідально і ненав'язливо по відношенню до цільової аудиторії.

Комментарииcomm.jpg

captcha code
Отправить