Педагогічні звання працівників ДНЗ: за що їх присвоюють та які посади вони можуть займати

02.03.20 - 18:30

first_imageПедагогічні звання присвоюють працівникам закладів дошкільної освіти за їх відповідності вимогам до рівня професійної підготовки та кваліфікації.

Педагогічні звання присвоюють працівникам закладів дошкільної освіти за їх відповідності вимогам до рівня професійної підготовки та кваліфікації.

Вони визначені у пунктах 5.2–5.4 Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

Вихователь-методист

–             має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» або ж за наявності базової вищої або неповної вищої педагогічної освіти — найвищий тарифний розряд і стаж педагогічної роботи не менш як 8 років

–             досяг високих показників у роботі

–             здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність

–             має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти

Посади: вихователь, музичний керівник, інструктор з фізичної культури

 

Старший вихователь

  • ­ має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» чи «спеціаліст першої категорії» або ж за наявності базової вищої або неповної вищої педагогічної освіти — найвищий тарифний розряд і стаж педагогічної роботи не менш як 8 років
  • досяг високого професіоналізму у роботі
  • систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні
  • надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам

Посада: вихователь-методист

Учитель-методист

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
  • досяг високих показників у роботі
  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти

Посади: учитель-логопед, учитель-дефектолог

Старший учитель

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» чи «спеціаліст першої категорії», або ж за наявності базової вищої або неповної вищої педагогічної освіти — найвищий тарифний розряд і стаж педагогічної роботи не менш як 8 років
  • досяг високого професіоналізму у роботі
  • систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні
  • надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам

Посади: учитель-логопед, учитель-дефектолог

Практичний психолог — методист

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
  • досяг високих показників у роботі
  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти

Посади: практичний психолог

Керівник гуртка — методист

  • має найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту (диплом спеціаліста або магістра)
  • досяг високих показників у роботі
  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти

Посади: керівник гуртка

Важливо знати!

Працівник, який має педагогічне звання та відповідає встановленим вимогам, під час чергової атестації атестується на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню

 У такому разі достатньо продовжувати використовувати в практичній діяльності апробовані методичні розробки та запроваджувати перспективні освітні методик.

Джерело: Педрада

Комментарииcomm.jpg

captcha code
Отправить